Strona głównaMapy roweroweMapa stacji rowerowych Łódź
spot_img

Powiązane posty

Wycieczki Rowerowe

Trasy Rowerowe Łódź

Painter

zapraszamy

Mapa stacji rowerowych Łódź

 

Mapa_stacji_rowerow_miejskich_lodz
Mapa stacji rowerowych Łódź

Mapa stacji rowerowych Łódź

Miejski Rower Łódź
Łodzianie zadecydujcie, czy są to dobre lokalizacje?

W pierwszym etapie ma być otwartych 50 stacji ok. 500 rowerów. Ten etap na jesień tego roku. Drugi etap to kolejnych 50 stacji.

Cały projekt Stacji rowerowych Łódź zaplanowano kwotę 14 mln zł.

Rower miejski – mapa stacji rowerowych Łódź


Dodatkowe informacje z gazety.pl

Łódzki Rower Publiczny. Doradza nam specjalista z Francji
26.03.2014 , aktualizacja: 27.03.2014 12:08

W środowym posiedzeniu komitetu nadzorującego prace nad stworzeniem Łódzkiego Roweru Publicznego gościnnie uczestniczył Olivier Schneider, wiceprezes Francuskiej Federacji Użytkowników Rowerów. – Jestem pozytywnie zaskoczony dbałością o szczegóły systemu, ale trochę brakuje mi w tych dyskusjach ogólnej strategii – mówił Schneider
Kilka dni temu „Wyborcza” pisała o wysokości opłat za korzystanie z Łódzkiego Roweru Publicznego. Na początku marca zostały one zaakceptowane przez prezydent Łodzi Hannę Zdanowską i teraz czekają na zatwierdzenie przez radnych. Tego, czy stawki pozostaną na zaproponowanym poziomie, dowiemy się 9 kwietnia, bo na ten dzień zaplanowano sesję rady miejskiej. – Komitet sterujący, złożony m.in. z radnych różnych ugrupowań politycznych, również akceptuje te stawki. Nie powinno być więc problemu z uchwaleniem ich podczas sesji – komentował Bartosz Domaszewicz, radny PO. Dodał też, że tego samego dnia, gdy stawki zostaną uchwalone, będzie można ogłosić przetarg na realizację całego zadania z budżetu obywatelskiego.

rowerowa lodz
rowerowa lodz

Domaszewicz mówił także o roli ŁRP. – Myśląc komercyjnie, ŁRP nie opłaca się żadnej prywatnej firmie, bo nie jest dochodowy. Dlatego miasto będzie musiało uiszczać za system comiesięczną opłatę. Z drugiej strony ŁRP jest bardzo opłacalny. Gwarantuje mniejszą emisję spalin, większy ruch mieszkańców i być może mniej wypadków. Transport miejski zazwyczaj nie jest dochodowy, a ŁRP ma być właśnie jego elementem i uzupełniać istniejącą komunikację. Nie musi być konkurencją i zagrożeniem dla MPK – mówił Domaszewicz.

cały artykuł na gazeta.pl zapraszam 

 

Następny artykułPrzywitaj Wiosnę !

Ostatni post